Călcarea articolelor textile se efectuează în funcție de indicațiile înscrise pe etichetele acestora. Obiectele care nu au etichete de întreținere și nu sunt inscripționate cu simboluri internaționale se vor primi și procesa pe baza semnării de către client a bonului de comandă. În astfel de situatii, societatea este absolvită de orice răspundere, călcarea articolelor făcându-se pe răspunderea clientului.
Societatea nu răspunde în cazul în care articolele nu rezistă la modul de călcare indicat de eticheta produsului.
Dacă obiectele predate își modifică dimensiunile sau se deteriorează din cauza unor vicii ascunse (ex. defecțiuni provenite din insuficienta rezistență a țesăturii și a cusăturii, din insuficienta rezistență a coloranților, din cauze de finisaj defectuos (căptușeli de vatelină neprinse bine pe haină etc.) sau în situația pierderii sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, pernițelor de umeri, a ornamentelor, indiferent de valoarea acestora, constatate după călcarea articolelor, unitatea este absolvită de orice vină. De asemenea, nu suntem răspunzători pentru obiectele care au fost uitate în buzunare.
În cazul perioadelor aglomerate, termenul prelungit de executare a prestațiilor va fi adus la cunoștința clienților în momentul solicitării prestării serviciului. În situația în care clientul dorește prestarea serviciului într-un termen scurt (24 de ore), se percepe o taxă suplimentară (de urgență) de 10 lei/comandă.
Societatea nu este răspunzătoare pentru neexecutarea prestațiilor în termen din cauza unor condiții de forță majoră (lipsă de energie electrică, lipsă de debit sau presiune apă).
În cazul unui prejudiciu produs clientului din vina exclusivă a SC IRON LADY SRL, societatea va oferi despăgubiri clientului, reprezentând de maxim 3 (trei) ori costul călcării articolului, în termen de 30 de zile de la constatare.
Restituirea articolelor se face numai în baza bonului de comandă eliberat de societate la solicitarea prestării serviciului. În cazul pierderii acestuia, eliberarea se face pe baza unui act care confirmă identitatea clientului.
După expirarea termenului menționat în bonul de comandă pentru ridicarea articolelor, clientul are la dispozitie încă 15 zile lucrătoare pentru ridicarea acestora, după care se va percepe taxă de magazinaj de 1 leu/zi pentru fiecare produs.
Pentru evitarea unor neînțelegeri, vă rugăm să verificați cu mare atenție, atât la predarea comenzii cât și la preluarea acesteia, dacă articolele înscrise în bonul de comandă corespund cu articolele predate \ primite de dumneavoastră.
Societatea răspunde pentru articole cât timp acestea se află în custodia sa, fapt pentru care eventualele reclamații trebuie făcute în momentul ridicării articolelor de către client, reclamațiile ulterioare nefiind luate în considerare.
Prezenta notă de informare este valabilă și în cazul în care predarea articolelor se face de către altcineva decât proprietarul. În această situație, riscurile generate de viciile ascunse ale materialelor, nerecepționarea articolelor în momentul ridicării, neefectuarea reclamațiilor în termenul stabilit de către societatea noastră, precum și lipa informării cu privire la procedura de lucru angajează răspunderea clientului ca reprezentant al proprietarului.